تغییرات اساسی در مشاغل مورد نیاز استان ساسکاچوان

فهرست مطالب

در آپدیت جدید لیست مشاغل مورد نیاز برنامه نیروی متخصص استان ساسکاچوان، مشاغل مورد نیاز استان ساسکاچوان دچار تغییرات اساسی شد!

شرایط برنامه استانی ساسکاچوان و مشاغل مورد نیاز استان ساسکاچوان واجد شرایط برای ارایه سوابق کاری تغییرات اساسی کرده است:

از این به بعد سوابق کاری متقاضی در تمامی ناک های شغلی زیر مجموعه 0, A و B قابل قبول می باشد به جز مشاغلی که به عنوان مشاغل غیر قابل قبول در یک لیست ارایه شده است. نکته بعدی این است که این استان لیست مشاغل غیر قابل قبول ( Not Eligible ) را نیز منتشر کرده و افرادی که در این ناک های شغلی سوابق کاری دارند در حال حاضر واجد شرایط اقدام برای هر دو شاخه EE و OID نخواهند بود.

شما میتوانید فایل لیست رشته های غیر قابل قبول ( Not Eligible ) را از لینک زیر دریافت نمایید:

لیست رشته های غیر قابل قبول ساسکاچوان

بنابراین سوابق کاری متقاضی در بسیاری از مشاغل مهندسی، مدیریتی، حرفه ای و تکنیسینی مادامی که در لیست مشاغل غیر قابل قبول نباشند، مورد قبول خواهند بود.

برای مطالعه مراحل اقدام در برنامه نیروی متخصص استان ساسکاچوان در هر 2 شاخه می توانید به لینک های زیر مراجعه کنید:

مراحل اقدام در شاخه اکسپرس اینتری ساسکاچوان

مراحل اقدام در شاخه OID ساسکاچوان

لازم به یادآوریست که برخی از ناک های شغلی مانند ناک های شغلی مهندسی و بسیاری مشاغل دیگر در این استان نظام مند بوده و متقاضی قبل یا همزمان با اقدام در این برنامه بایستی برای دریافت تاییدیه و رگیولیشن از سازمان های کاری مربوط اقدام کند که لیست مشاغل نظام مند و سازمان های کاری مربوط نیز جداگانه معرفی شده اند. بنابراین اگر قصد اقدام در برنامه استانی ساسکاچوان را دارید و ما پرونده شما را ارزیابی کرده و تخصص شما جزو مشاغل مورد نیاز استان ساسکاچوان بوده و شما واجد شرایط تشخیص داده شدید ابتدا بایستی مدرک زبان مورد قبول را دریافت کرده و سپس برای تشکیل پرونده خود سریعا اقدام کنید.

اگر تاکنون فرم ارزیابی ما را تکمیل نکرده اید و با تغییرات امروز این برنامه تصور دارید که واجد شرایط برنامه استانی ساسکاچوان خواهید شد هم اکنون فرم ارزیابی ما را در وبسایت تکمیل نمایید.

نویسنده: پیام پاک مهر

 

آیا تصمیم دارید ویزای کانادا را دریافت کرده و با کمترین هزینه مستقیما به اقامت دایم این کشور دست یابید؟

فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا را تکمیل کرده و وضعیت خود را رایگان بررسی کنید.

 

فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا

 

 

error: Content is protected !!