مهاجرت نمایندگان فروش به کانادا – آنها در اولویت برنامه نیروی ماهر کانادا!

فهرست مطالب

مهاجرت نمایندگان فروش به کانادا – آنها در اولویت برنامه نیروی ماهر کانادا!

مهاجرت نمایندگان فروش به کانادا – اقتصاد کانادا در حال گسترش است و این بدان معنی است که فرصت های بسیار خوبی برای کارگران ماهر بین المللی برای کار در کانادا وجود دارد. سیستم مهاجرت سریع کانادا به نام Express Entry شاید سریعترین راه برای کارگران ماهر برای مهاجرت به کانادا باشد. در بین بسیاری از مشاغل که رشد جدی دارند، تخصص در زمینه فروش نزدیک به صدر لیست در اهمیت برای بازار کانادا است! یک نماینده خوب فروش می تواند یک کسب و کار را موفق کند، به همین دلیل آنها دارای یکی از بیشترین تقاضاهای کارگر ماهر در کانادا هستند. بیش از 8،500 مورد نیاز به کار در بانک کار کانادا وجود دارد.

متوسط حقوق نماینده فروش در کانادا در سال 2019 چقدر است؟

اولین سوال مخاطبان در مهاجرت نمایندگان فروش به کانادا معمولا میزان حقوق و درآمد آن هاست. حقوق نمایندگان فروش بسته به موقعیت آن ها در بیزنس متفاوت است. بسته به توافق بین کارمند و کارفرما، حقوق پایه نیز به شدت با کمیسیون تحت تاثیر قرار میگیرد و تغییر میکند. حقوق مبتدیان حدود 50،000 دلار برای مشاغل عمومی شروع می شود و در صنعت داروسازی به 65000 دلار افزایش می یابد.حقوق پایه برای افراد دارای سابقه کار و متخصص معمولاً بین 80،000 تا 90،000 دلار است و بیشترین میزان درآمد در داروخانه ها نیز با 118،000 دلار ثبت شده است.

نماینده فروش چه کاری انجام می دهد؟

در مهاجرت نمایندگان فروش به کانادا بسته به شغل و سنوات نماینده فروش، وی می تواند از ابتدا تا انتها در روند فروش شرکت داشته باشد یا فقط مسئول قسمت های خاصی از فرآیند فروش باشد. یک متخصص در این نقش مسئول شناسایی مشتریان جدید، آغاز تماس، برجسته کردن مزایای فروش، مذاکره در مورد شرایط و تهیه قراردادها خواهد بود. پس از فروش، آنها می توانند بعنوان اصلی ترین نقطه تماس مشتری در یک شرکت، و همچنین مسئول مذاکره و تجدید مسئولیت ها باشند.

برای مسئولین فروش، چه صلاحیت هایی مورد نیاز است ؟

داوطلبان لزوماً برای رسیدن به شغل به عنوان نماینده فروش، نیازی به مدرک ندارند ، اما برای باز کردن مسیر رسیدن به حقوق بالاتر، آموزش عالی لازم است. مشاغل اصلی در زمینه فروش که نیاز به دانش تخصصی زیادی ندارند ممکن است به لحاظ مقدماتی و کمیسیون، مبلغی را پرداخت نکنند. با این حال، برای موقعیت های فروش تخصصی تر مانند پزشکی و دارویی، ساخت، تجهیزات صنعتی و تجهیزات رایانه ای، تخصص در یک زمینه مرتبط با محصول مورد نیاز است. در این مشاغل، حقوق بالاتر و افزایش کمیسیون قابل دستیابی است. با توجه به طیف گسترده ای از موقعیت هایی که پوشش داده می شود، هیچ الزام خاصی برای کانادا برای نقش نماینده فروش وجود ندارد. اما برای ارتباط با بخش اصلی شغل، توانایی مطلوب در حداقل یکی از زبانهای رسمی کانادا یک ضرورت است.

منبع : Immigration.ca

 

error: Content is protected !!