دریافت کردیت کارت در کانادا

فهرست مطالب

همین الان فرم ارزیابی رایگان  پیرسوک رو تکمیل کن و در کمترین زمان ممکن به کانادا مهاجرت کن!

دریافت کردیت کارت در کانادا

کردیت چیست و چرا در کانادا به کردیت نیاز داریم؟

کردیت هر فرد در کانادا یعنی اعتبار مالی اون فرد، در واقع شما بایستی در کانادا کردیت خوبی داشته باشید. داشتن کردیت مناسب برای رسیدن به تمامی اهداف بزرگ شما در کانادا به کمکتان خواهد آمد. مثلا برای دریافت وام از بانک، اجاره منزل، خرید منزل و دریافت وام منزل (Mortgage)، خرید و یا اجاره ماشین و بسیاری از موارد دیگر به کردیت خوب نیاز هست و اگر تاریخچه کردیت مناسبی نداشته باشید به مشکل برخواهید خورد. پس مطالعه ی مقاله ی دریافت کردیت کارت در کانادا به شما کمک زیادی خواهد کرد. دریافت کردیت کارت در کانادا اولین اقدامی که شما بایستی برای ساختن کردیت و اعتبار خود پس از مهاجرت به کانادا یا ورود به کانادا با ویزاهای اقامت دایم، دانشجویی و کار در این کشور انجام دهید دریافت کردیت کارت از بانک هایی هست که در آن ها حساب بانکی باز کردید. بانک هایی مانند RBC و TD و همچنین 3 بانک بزرگ دیگر در کانادا در ابتدا و در کنار باز کردن حساب برای فرد تازه مهاجر، برای وی کردیت کارت هم صادر خواهد کرد. معمولا بیشترین کردیت را بانک RBC به تازه مهاجرین ارایه می کند. به عنوان مثال اگر بانک به شما 2000 دلار کانادا کردیت داد یعنی شما 2000 دلار اعتبار در پیش بانک دارید که می توانید از آن استفاده کنید و خرید ها و مایحتاج روزانه خود را برطرف کنید. هنگامی که شروع به استفاده از کردیت کارت خود کردید از طرف بانک برای شما (در پروفایل آنلاین شما در بانک) صورتحساب ماهانه صادر می شود و بانک به شما بازه زمانی را در نظر می گیرد که در آن بازه مقداری از صورتحساب خود را پرداخت کنید. اگر همیشه در بازه زمانی مقرر مقداری از صورتحساب کردیت خود را پرداخت کنید امتیاز کردیت شما بالاتر خواهد رفت و به مرور زمان می توانید کردیت خوبی بسازید. در واقع در کانادا اگر شما بدهی خود را به بانک در موعد مقرر بپردازید در نهایت کردیت خوبی خواهید داشت.

همین الان فرم ارزیابی رایگان  پیرسوک رو تکمیل کن و در کمترین زمان ممکن به کانادا مهاجرت کن!

آیا هر چه بیشتر کردیت کارت داشته باشم امتیاز کردیت من بالاتر خواهد رفت؟

در کانادا شما می توانید از کلیه بانک های بزرگ کانادا، بانک های خارجی موجود در کانادا (مانند بانک های آمریکایی و انگلیسی) و موسسات مالی بزرگ درخواست کردیت کارت بدهید. برای درخواست کردیت کارت شما ابتدا بایستی درخواست خود را به بانک یا موسسه مالی بدهید، سپس موسسه مالی یا بانک تاریخچه کردیت شما را چک خواهد کرد (Credit Check). اگر امتیاز کردیت مناسبی داشته باشید با درخواست شما موافقت خواهد شد. اگر امتیاز و تاریخچه کردیت شما خوب نباشد و در واقع Credit Score شما پایین باشد معمولا بانک شما را ریجکت خواهد کرد و به شما کردیت کارت نخواد داد. بنابراین مهم نیست چه تعداد کردیت کارت داشته باشید، مهم آن است که به موقع بدهی های خود را پس بدهید و صورت حساب های خود را پرداخت کنید. یکی از بهترین راه هایی که بانک می تواند به امتیاز کردیت شما اطمینان کند هنگامی است که شما شغل تمام وقت داشته باشید و کارفرمای شما حقوق شما را مستقیما به حساب شما واریز می کند. در این حالت پس از گذشت چند ماه بانک متوجه منبع درآمد خوب شما خواهد شد و می تواند مطمئن شود که شما توانایی پرداخت بدهی خود را دارید. پیشنهاد می شود در ابتدای ورود به کانادا و در یکسال اول تقاضاهای زیادی برای دریافت کردیت کارت به بانک ها و موسسات ارایه نکنید. زیرا شما هنوز تاریخچه مناسبی از کردیت را نزد بانک ها ندارید و ممکن است همیشه ریجکت شوید.

انواع کردیت کارت در کانادا

در کانادا بانک ها و موسسات مالی و اعتباری کردیت کارت های Visa، Master و American Express را صادر می کنند. Visa Card از نظر فراوانی و تنوع بهترین کردیت کارت می باشد و پس از آن Master Card وAmex  یا همان American Express قرار دارد.  نویسنده: پیام پاک مهر

همین الان فرم ارزیابی رایگان  پیرسوک رو تکمیل کن و در کمترین زمان ممکن به کانادا مهاجرت کن!

error: Content is protected !!