نکات مهم در مورد پوشش زمستانی در کانادا

فهرست مطالب

نکات مهم در مورد پوشش زمستانی در کانادا و معرفی چندین برند معروف برای لباس زمستانی

حتما این جمله را زیاد شنیدید: “زمستان های کانادا سرد است”
اگر قصد دارید به استان های شرقی و یا مرکزی کانادا مهاجرت کنید و یا در آن ها کار و تحصیل کنید بایستی بدانید که این جمله صحیح است. اما اگر قصد دارید به جنوب استان بریتیش کلمبیا مانند شهرهای ونکوور، حومه ونکوور و یا ویکتوریا بروید باید بگویم که نباید انتظار زمستان های سرد را داشته باشید چون آب و هوای این مناطق کانادا در همه سال معتدل است. بنابراین این مطلب شاید فقط برای افرای مناسب باشد که قصد دارند به شهرهایی مانند تورنتو و اطراف آن، مونترال و استان هایی مانند ساسکاچوان، آلبرتا و منیتوبا مهاجرت کنند.
فصل زمستان در مناطقی که اشاره شد نسبتا طولانی و سرد است. اما با داشتن پوشش صحیح می توانید از این فصل لذت برده و حتی در خیلی از روزها در برف قدم بزنید. اگر شما قصد ورود به کانادا را در زمستان دارید و یا تازه وارد هستید نکات زیر را برای خرید لباس های زمستانی در نظر بگیرید:
1- حتما همه لباس ها و پوشش های لازم را در زمستان خریداری کنید. لباس ها و پوشش لازم مانند شلوار زیر گرم (Base Layer)، زیرپوش گرم (Thermal Shirt)، دستکش، کلاه پشمی، شلوار پشمی، کاپشن مخصوص (Parka)، چکمه زمستانی ضد آب، ژاکت های گرم و جوراب زمستانی پشمی از جمله مواردی هستند که بهتر است در لیست خرید خود قرار دهید.
2- به الیاف تشکیل دهنده لباس توجه کنید. بایستی قبل از خرید لباس زمستانی حتما درصد الیاف تشکیل دهنده آن را در نظر بگیرید. مثلا الیاف کتان اصلا برای زمستان مناسب نیست و لباس های زمستانی در کانادا اکثرا از پلی استر، پشم و الیاف مصنوعی ترکیبی درست شده اند.
3- کاپشن زمستانی شما باید هم ضد آب باشد و هم ضد باد. در مناطقی از کانادا که زمستان ها سرد است علاوه بر دمای هوا، وزش باد نیز شرایط را سخت تر خواهد کرد بنابراین لباس های زمستانی مانند کاپشن باید حتما ضد باد نیز باشند.
4- برای خرید کاپشن زمستانی علاوه بر ضد آب و ضد آب بودن بایستی معیار Fill یا میزان الیاف گرمی که در کاپشن به کار رفته (مانند پر یا پشم) را نیز بررسی کرد. هر چه Fill بالاتر باشد آن کاپشن و یا کت گرمای بدن شما را بهتر نگه خواهد داشت.
5- کفش یا چکمه شما بایستی حتما ضد آب باشد.
معرفی تعدادی از برندهای معروف تولید کننده لباس و پوشش زمستانی که در کانادا عرضه می شود:

1- The North Face
2- Columbia
3- Patagonia
4- Canada Goose
5- Helly Hansen
6- Arcteryx
7- Marmot
8- Eddie Bauer
9- Carhartt
10- Fjallraven

فرم ارزیابی رایگان: https://pirsookgroup.com/form/

 

بیشتر بخوانید : ویزای استارتاپ کانادا

 

نویسنده: پیام پاک مهر

error: Content is protected !!