تاریخ بازگشایی برنامه اسپانسرشیپ والدین و پدر و مادربزرگ برای سال 2019

فهرست مطالب

اعلام تاریخ بازگشایی برنامه اسپانسرشیپ والدین و پدر و مادربزرگ برای سال 2019

اداره مهاجرت کانادا اعلام کرد که از روز 28 ژانویه 2019 در ساعت 12 ظهر به وقت تورنتو و شرق کانادا برنامه اسپانسرشیپ پدر و مادر، پدر بزرگ و مادربزرگ ها را مجددا بازگشایی خواهد کرد.

همانگونه که در مطالب قبلی به اطلاع شما عزیزان رسانده شده بود، سیستم پذیرش متقاضیان در این برنامه به سیستم
First Come, First Served
به جای سیستم قرعه کشی کنونی تغییر خواهد کرد. بدین ترتیب که دیگر قرعه کشی وجود نخواهد داشت و متقاضیانی که واجد شرایط اسپانسرشدن والدین شوند، در هر زمانی می توانند اپلیکیشن خود را سابمیت کنند.

دومین تغییری که قرار است اعمال شود افزایش سقف ظرفیت پذیرش پرونده ها به 20 هزار پرونده در سال خواهد بود.

متقاضیانی که قصد دارند در این برنامه شرکت کنند به نکات زیر بایستی توجه فرمایند:

اداره مهاجرت در سال 2019 تعداد 20 هزار پرونده را در این برنامه پذیرش خواهد کرد. در ابتدا اداره مهاجرت تعداد 27 هزار پروفایل EOI را دریافت خواهد کرد و از میان آن ها تعداد 20 هزار متقاضی اول و واجد شرایط را انتخاب می کند.

روال کار به این صورت است که ابتدا متقاضی بایستی پروفایل EOI خود را در اداره مهاجرت ثبت کند. سپس اداره مهاجرت به ترتیب برای متقاضیانی که پروفایل EOI خود را ثبت کرده اند دعوتنامه یا ITA صادر خواهد کرد. سپس متقاضی 60 روز فرصت دارد تا پرونده کامل خود را به همراه کلیه مدارک به اداره مهاجرت کانادا ارسال کند.

مدت زمان بررسی مدارک نیز 20 تا 24 ماه برای امسال در نظر گرفته شده است.

متقاضیانی که ساکن کبک هستند بایستی علاوه بر انجام مراحل لازم در اداره مهاجرت کانادا، اپلیکیشن Undertaking خود را برای بررسی و صدور CSQ به اداره مهاجرت کبک نیز ارسال فرمایند.

متقاضیان این برنامه از هم اکنون بایستی سریعا مدارک اولیه خود را آماده سازند زیرا پیش بینی می شود در فاصله خیلی کوتاه از بازگشایی برنامه ظرفیت آن تکمیل شود.

پیرسوک آماده پذیرش پرونده متقاضیان این برنامه می باشد. برای اقدام در این برنامه شما می توانید از طریق راه های ارتباطی ما تماس حاصل فرمایید.

error: Content is protected !!