افزایش تعداد دعوتنامه در برنامه اکسپرس اینتری انتاریو با دانش فرانسه

فهرست مطالب

افزایش تعداد دعوتنامه در برنامه اکسپرس اینتری انتاریو با دانش فرانسه


بر اساس آمار اداره مهاجرت استان انتاریو کانادا، تا تاریخ 18 اکتبر 2018 تعداد 1316 دعوتنامه برای متقاضیان واجد شرایط در برنامه اکسپرس اینتری انتاریو با دانش زبان فرانسه ارسال شده است که این رقم قابل ملاحظه است. این برنامه یک فرصت مناسب برای متقاضیانیست که دارای CLB7 در آزمون TEF فرانسه و CLB6 در آزمون های آیلتس جنرال یا CELPIP هستند. تعداد زیاد دفعات صدور دعوتنامه از طرف اداره مهاجرت این استان نشان دهنده هدف گذاری این استان بر مهاجرانیست که از سطح بالایی در زبان فرانسه برخوردار هستند. لینک تعداد دورهای انتخاب Draw در اداره مهاجرت این استان را در زیر می توانید بیابید:

https://goo.gl/GDF7WE

لازم به توضیح است افرادی که در این برنامه موفق به دریافت دعوتنامه شوند می توانند پرونده خود را برای بررسی به اداره مهاجرت این استان سابمیت کرده و در نهایت نامینیشن استان انتاریو و اقامت دایم کانادا را برای خود، همسر و کلیه فرزندان زیر 22 سال خود به دست آورند.

شما از طریق لینک زیر می توانید شرایط اقدام در این برنامه را در وبسایت ما مطالعه کنید:

https://goo.gl/N383ND

همچنین متقاضیان می توانند برای گذراندن دوره های زبان فرانسه در کشور فرانسه ثبت نام کرده و با گذراندن این دوره ها سطح زبان فرانسه خود را بالا ببرند و در نهایت نیز واجد شرایط اقدام در برنامه استانی انتاریو شده و به کانادا مهاجرت کنند. برای اطلاع از چگونگی تشکیل پرونده و استفاده از این فرصت خوب روزهای یکشنبه تا پنج شنبه ساعت 11 تا 14 با شماره 09171194039 تماس حاصل کرده و یا از طریق راه های ارتباطی موجود در وبسایت با ما در ارتباط باشید. 

 

error: Content is protected !!