اولین دور صدور دعوتنامه های برنامه استانی نیروی متخصص ساسکاچوان زیر شاخه EE

فهرست مطالب

جزییات اولین دور صدور دعوتنامه های برنامه استانی ساسکاچوان زیر شاخه EE


 

وبسایت اداره مهاجرت استان ساسکاچوان جزییات اولین دور صدور دعوتنامه در شاخه EE خود را اعلام کرد.
در این دور امتیازات ۶۸ به بالا دعوتنامه دریافت کردند و فقط پروفایل هایی موفق به دریافت این دعوتنامه شده اند که قبل از سابمیت پروفایل EOI ، نتیجه ارزیابی مدارک تحصیلی خود را داشته اند.

در این دور تعداد ۴۶۶ دعوتنامه صادر شده است. لازم به توضیح است که این دور از صدور دعوتنامه ها در تاریخ ۲۱ آگوست ۲۰۱۸ (دیروز) اتفاق افتاده است.

لیست مشاغل مورد نیاز در برنامه استانی نیروی متخصص ساسکاچوان در هر ۲ زیر شاخه از امروز یعنی ۲۲ آگوست ۲۰۱۸ تغییر کرده است.

افرادی که ناک شغلی آن ها در لیست مشاغل مورد نیاز این برنامه استانی بوده و دیروز دعوتنامه دریافت کرده اند حتی اگر ناک شغلی آن ها امروز حذف شده باشد هم می توانند در همان ناک شغلی قدیمی اقدام کرده و پرونده خود را با پرداخت 300 دلار کانادا سابمیت کنند.

افرادی که دیروز (21 آگوست 2018) دعوتنامه ای از سوی اداره مهاجرت استان ساسکاچوان دریافت نکرده اند و ناک شغلی آن ها نیز از لیست مشاغل حذف شده است طبیعتا فعلا در سال 2018 قادر به دریافت دعوتنامه نخواهند بود. متن اصلی این دور از صدور دعوتنامه ها را می توانید در زیر مشاهده کنید: 

https://www.saskatchewan.ca/residents/moving-to-saskatchewan/immigrating-to-saskatchewan/saskatchewan-immigrant-nominee-program/international-skilled-worker-eoi-system

برای مشاهده لیست جدید مشاغل لینک زیر را ملاحظه کنید:

https://goo.gl/aTNGrH

error: Content is protected !!