برنامه استانی نوااسکوشیا شاخه Labour Market Priorities

فهرست مطالب

برنامه استانی نوااسکوشیا شاخه Labour Market Priorities


 

استان نوااسکوشیای کانادا دارای برنامه های متنوع مهاجرتی بوده که یکی از این برنامه ها مناسب متقاضیانی هست که سوابق کاری آن ها متناسب با نیاز بازار کار این استان می باشد. به این برنامه Labour Market Priorities گفته می شود و فقط افرادی می توانند واجد شرایط این برنامه باشند که در سیستم آنلاین اکسپرس اینتری کانادا پروفایل داشته باشند. (در این لینک زیر اطلاعات خود را وارد کرده و اگر امتیاز کل شما ۶۷ امتیاز بود واجد شرایط خواهید شد)

لینک محاسبه حداقل امتیاز لازم برای تشکیل پروفایل اکسپرس اینتری

 

برای واجد شرایط شدن در برنامه استانی نوااسکوشیا شاخه Labour Market Priorities متقاضی بایستی شرایط زیر را داشته باشد:

  1. دریافت نامه دعوت به ارسال اپلیکیشن از سمت اداره مهاجرت این استان در پروفایل اکسپرس اینتری متقاضی
  2. این دعوتنامه فقط با توجه به نیاز بازار کار این استان در نظر گرفته خواهد شد و در هر زمان ممکن است این استان مشاغل خاصی را هدف قرار دهد.
  3. دارا بودن سوابق کاری متناسب با شغل مورد نیاز (که متقاضی بایستی در پروفایل اکسپرس اینتری خود وارد کرده باشد)
  4. دارا بودن تمکن مالی مورد نظر Proof of Fund بر اساس تعداد اعضای خانواده (جدول میزان تمکن مالی را از اینجا مشاهده کنید)

نکات مهم:

– اینکه نامه دعوت به ارسال اپلیکیشن برای چه متقاضیانی و با چه امتیازاتی در سیستم اکسپرس اینتری ارسال خواهد شد مشخص نیست و پیشنهاد می کنم تمامی متقاضیانی که واجد شرایط ساخت پروفایل اکسپرس اینتری می شوند سریعتر نسبت به ایجاد آن اقدام کنند.

– پس از اینکه متقاضی نامه دعوت به ارسال اپلیکیشن خود را از اداره مهاجرت این استان دریافت کرد 30 روز فرصت دارد تا تمامی مدارک خواسته شده را ارسال کرده و در این برنامه اپلای کند.

– این برنامه هیچگونه هزینه استانی ندارد و متقاضی فقط بایستی در مرحله ارسال اپلیکیشن برای دریافت ویزای اقامت دایم هزینه های اداره مهاجرت فدرال را بپردازد.

نکته مهم: در حال حاضر متقاضیانی که در سیستم اکسپرس اینتری پروفایل دارند و دارای سوابق شغلی به مدت 5 سال در زمینه حسابداری و تمامی مشاغل مرتبط با ناک شغلی 1111 هستند ممکن است در تاریخ 24 ژانویه 2019 از اداره مهاجرت این استان دعوتنامه دریافت کرده باشند.

 

بنابراین متقاضیانی که دارای شرایط تشکیل پروفایل در سیستم اکسپرس اینتری هستند حتما با ما در تماس باشند. اطلاعات این برنامه به مرور زمان آپدیت خواهد شد.

 

لینک این برنامه در اداره مهاجرت استان نوااسکوشیا

 

error: Content is protected !!