تغییرات اساسی در برنامه های نیروی متخصص استان ساسکاچوان هر 2 شاخه OID و EE

فهرست مطالب

تغییرات اساسی در برنامه های نیروی متخصص استان ساسکاچوان هر 2 شاخه OID و EE


 

بر اساس اعلام اداره مهاجرت استان ساسکاچوان برنامه های نیروی متخصص این استان در هر 2 شاخه مشاغل مورد نیاز (OID) و اکسپرس اینتری (EE) از تاریخ 16 جولای 2018 تغییرخواهد کرد. 

بدین ترتیب که ابتدا همه متقاضیانی که واجد شرایط این برنامه ها شوند بایستی پروفایل ابراز علاقه خود یا Expression of Interest را در وبسایت اداره مهاجرت این استان تکمیل نمایند.

سپس اداره مهاجرت این استان تمامی متقاضیان را در یک جدول رده بندی (Pool) قرار خواهد داد و به صورت دوره ای بالاترین امتیازات را انتخاب و برای آن ها دعوتنامه ای ارسال خواهد کرد. 

پس از دریافت دعوتنامه از اداره مهاجرت این استان، متقاضی 60 روز فرصت خواهد داشت تا اپلیکیشن کامل خود را برای بررسی و دریافت نامزدی استانی (Nomination) در اداره مهاجرت این استان سابمیت کند. پس از آن پرونده متقاضی بوسیله این اداره مهاجرت بررسی خواهد شد و در صورت کامل بودن، نامینیشن این استان برای وی صادر خواهد شد. 

پس از دریافت نامینیشن این استان، متقاضی می تواند پرونده خود را برای دریافت ویزای اقامت دایم به اداره مهاجرت فدرال کانادا سابمیت کند. 

لازم به توضیح است که امتیازات واجد شرایط شدن تغییری نداشته است و همچنان متقاضی بایستی 60 امتیاز را از مجموع 100 امتیاز در جدول امتیاز بندی این استان کسب کرده تا واجد شرایط ساخت پروفایل EOI شود. نامه های سوابق کاری متقاضی نیز بایستی در حوزه ای که در لیست مشاغل مورد نیاز این برنامه وجود دارد ارایه شود.

برای محاسبه امتیاز خود در این برنامه از این ابزار استفاده نمایید.

برای مشاهده صفحه اصلی این تغییرات و سیستم EOI در اداره مهاجرت این استان بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

https://www.saskatchewan.ca/residents/moving-to-saskatchewan/immigrating-to-saskatchewan/saskatchewan-immigrant-nominee-program/international-skilled-worker-eoi-system

 

error: Content is protected !!